Regulamin


Regulamin bloga roleplay i serwera Discord z nim powiązanego:

§1. Postanowienia ogólne

1.1 Każdy gracz serwera jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu.
1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
1.3 Administratorzy mają prawo wystawiać kary i upomnienia za nieodpowiednie zachowanie.
1.4 Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili, upoważnieni do zmiany są administratorzy bloga.

§2. Zasady dotyczące społeczności bloga

2.1 Szanujmy się wzajemnie. Zabrania się wyzywania, piętnowania bądź prześladowania innych członków społeczności.
2.2 Zachowania rasistowskie, seksistowskie i homofobiczne są zabronione.
2.3 Nie załatwiamy prywatnych spraw podczas pisania. Jeśli kogoś nie lubisz albo masz problem do jakiejś osoby – załatw to na PW (nie na serwerze Discord).

§3. Zasady serwera Discord

3.1 Komunikujemy się tylko za pomocą serwera Discord [https://discord.gg/7bbHQzZ]
3.2 Na serwerze obowiązują te same zasady co w §2
3.3 Zabrania się także spamowania i floodowania serwerów.
3.4 Po dołączeniu do serwera należy upomnieć się o rangę czytelnik/członek w zależności od pełnionej funkcji.
3.5 Reszta zasad dotyczących serwera znajduje się na nim.

§4 Zasady dotyczące pisania opowiadań i postaci

4.1 Obecnie limit posiadanych postaci wynosi 3. Jeśli jednak okaże się, że ktoś sobie radzi z więcej niż trzema postaciami, administracja może rozważyć zwiększenie limitu.
4.2 Karty postaci mogą ulec zmianie w określonych przypadkach:
  1.         Zmiana nazwiska postaci (np. poprzez zawarcie związku małżeńskiego);
  2.          Zmiana aparycji (tatuaż, blizny, zmiana koloru włosów);
  3.          Dodanie nowych postaci powiązanych;
Wiek postaci jest automatycznie zmieniany przez administrację wraz z biegiem czasu.
4.3 Wymagana jest zgodność opisu postaci z przypisaną jej rasą.
4.4 Minimalny limit słów na odpis wynosi 250 słów.
4.5 Termin oddawania opowiadań kończy się zawsze w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca (minimum 1 odpis na 2 tygodnie). Nie zabrania się jednak pisania więcej niż jednego opowiadania.
4.6 Można skorzystać ze zmniejszonej aktywności lub wolnego, należy jednak określić termin. Zabrania się nadużywania tej opcji. Zbyt długa nieuzasadniona nieobecność skutkuje ostrzeżeniem lub wydaleniem z bloga. Spis osób nieobecnych lub o zmniejszonej aktywności znajduje się na sronie głównej, w aktualnościach pod panelem wyboru zakładek.

§5 Dodatkowe punkty regulaminu

5.1 Co jakiś czas, organizowane są eventy. Takie wydarzenia nie wymagają uczestnictwa, ale są „urozmaiceniem” spędzonego tutaj czasu. W eventach można wygrać punkty lub nagrody. Nie są to nagrody materialne. Informacje o nadchodzących bądź aktualnych wydarzeniach znajdziecie w zakładce Strona Eventowa oraz na serwerze Discord.
5.2 W eventach udział mogą brać zarówno członkowie, jak i czytelnicy. W wypadku wygrania punktów przez czytelnika może on je zachować lub przeznaczyć na wybraną przez siebie postać.
5.4 Jeśli chcesz nawiązać współpracę z blogiem lub administracją, szczegóły znajdziesz tutaj.
5.3 Każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii na temat bloga. Jeśli masz pomysł na usprawnienie tego, jak wygląda bądź działa strona, ewentualnie masz pomysł na dodanie czegoś – napisz do administracji. Na pewno rozpatrzymy każdą propozycję.

Regulamin spisany 19 kwietnia 2019 roku.
Ostatnia aktualizacja: --

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz