Regulamin bloga roleplay i serwera Discord z nim powiązanego:
§1. Postanowienia ogólne
1.1 Każdy gracz serwera jest zobowiązany do przestrzegania
regulaminu.
1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego
przestrzegania.
1.3 Administratorzy mają prawo wystawiać kary i upomnienia
za nieodpowiednie zachowanie.
1.4 Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili, upoważnieni do zmiany są administratorzy bloga.
§2. Zasady dotyczące społeczności bloga
2.1 Szanujmy się wzajemnie. Zabrania się wyzywania, piętnowania bądź
prześladowania innych członków społeczności.
2.2 Zachowania rasistowskie, seksistowskie i homofobiczne są
zabronione.
2.3 Nie załatwiamy prywatnych spraw podczas pisania. Jeśli
kogoś nie lubisz albo masz problem do jakiejś osoby – załatw to na PW (nie na
serwerze Discord).
§3. Zasady serwera Discord
3.1 Komunikujemy się tylko za pomocą serwera Discord [https://discord.gg/7bbHQzZ]
3.2 Na serwerze obowiązują te same zasady co w §2
3.3 Zabrania się także spamowania i floodowania serwerów.
3.4 Po dołączeniu do serwera należy upomnieć się o rangę
czytelnik/członek w zależności od pełnionej funkcji.
3.5 Reszta zasad dotyczących serwera znajduje się na nim.
§4 Zasady dotyczące pisania opowiadań i postaci
4.1 Obecnie limit posiadanych postaci wynosi 3. Jeśli jednak
okaże się, że ktoś sobie radzi z więcej niż trzema postaciami, administracja
może rozważyć zwiększenie limitu.
4.2 Karty postaci mogą ulec zmianie w określonych
przypadkach:
- Zmiana nazwiska postaci (np. poprzez zawarcie związku małżeńskiego);
- Zmiana aparycji (tatuaż, blizny, zmiana koloru włosów);
- Dodanie nowych postaci powiązanych;
Wiek postaci jest automatycznie zmieniany przez administrację
wraz z biegiem czasu.
4.3 Wymagana jest zgodność opisu postaci z przypisaną jej
rasą.
4.4 Minimalny limit słów na odpis wynosi 250 słów.
4.5 Termin oddawania opowiadań kończy się zawsze w pierwszy
i trzeci poniedziałek miesiąca (minimum 1 odpis na 2 tygodnie). Nie zabrania
się jednak pisania więcej niż jednego opowiadania.
4.6 Można skorzystać ze zmniejszonej aktywności lub wolnego,
należy jednak określić termin. Zabrania się nadużywania tej opcji. Zbyt długa
nieuzasadniona nieobecność skutkuje ostrzeżeniem lub wydaleniem z bloga. Spis osób nieobecnych lub o zmniejszonej aktywności znajduje się na sronie głównej, w aktualnościach pod panelem wyboru zakładek.
§5 Dodatkowe punkty regulaminu
5.1 Co jakiś czas, organizowane są eventy. Takie
wydarzenia nie wymagają uczestnictwa, ale są „urozmaiceniem” spędzonego
tutaj czasu. W eventach można wygrać punkty lub nagrody. Nie są to nagrody
materialne. Informacje o nadchodzących bądź aktualnych wydarzeniach znajdziecie
w zakładce Strona Eventowa oraz na serwerze Discord.
5.2 W eventach udział mogą brać zarówno członkowie, jak i
czytelnicy. W wypadku wygrania punktów przez czytelnika może on je zachować
lub przeznaczyć na wybraną przez siebie postać.
5.4 Jeśli chcesz nawiązać współpracę z blogiem lub
administracją, szczegóły znajdziesz tutaj.
5.3 Każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii na temat bloga.
Jeśli masz pomysł na usprawnienie tego, jak wygląda bądź działa strona,
ewentualnie masz pomysł na dodanie czegoś – napisz do administracji. Na pewno
rozpatrzymy każdą propozycję.
Regulamin spisany 19 kwietnia 2019 roku.
Ostatnia aktualizacja: --
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz